Monday, June 8, 2009

Iluvislam.com

Seindah nama dan seinadh laman Webnya..ILUVISLAM.COM....ana sudah mula jatuh hati dengan laman web ini sejak menjadi ahlinya pada awal tahun yang lalu sehingga menjadi salah seorang krew di laman web ini.

ILUVISLAM.COM adalah salah satu laman web yang sedang meningkat dan terkenal InsyaAllah..sekarang ni sudah 13,560,599 pengunjung laman web ini (pada 8 Jun 09 ) dan keahliannya sudah mencapai 43,929 orang..krew-krewnya yang sentiasa menjaga tugasannya adalah seramai 226 orang..ini adalah angka-angka fakta yang boleh dicari di laman web tersebut.

Diantara modul-modul dan soalan-soalan yang boleh ditanya ialah mengenai soal jawab agama,soal jawab perubatan,soal jawab tentang telefon bimbit,soal jawab mengenai cinta,soal jawab tentang soalan-soalan umum,soal jawab Engineer I dan II dan Tanya kaunselor.

diantara yang lain, wujudnya resepi-resepi masakkan, lagu-lagu nasyid,iklaneka, dan kepada peminat-peminat wallpaper terdapat berbagai gambar-gambar dan wallpaper yang menarik terdapat di dalam laman web ini..pasti kalian akan tertarik apabila melihatnya..

Terdapat juga artikel dan cerpen-cerpen yang telah disumbangkan oleh ahli-ahli untuk tatapan dan pembacaan kita semua..memang menarik laman web ini.bagi sesiapa yang mengunjung laman web ana ni layarilah laman web tersebut..semoga usaha Iluvislam.com ini diberkati Allah SWT.

No comments:

Post a Comment