Thursday, February 25, 2010

Kepulangan yang pasti

"Dah lama remy x balik kg..."kata ibu kesayanganku
"Abang bile nak balik?? bleh lepak2 gi mancing ke jalan-jalan ke...." kata adik kesayanganku
" Dah lama x balik kg kan..terasa rindu la pula....

Kepulangan kali ini mempunyai pelbagai perkara tersirat yang akan aku selesaikan mengenai masa depan dan sebagainya. Bukan semata-mata balik merehatkan diri dan minda malah ingin bertemu sebuah keluarga yang telah lama menanti kehadiranku ke rumah kediamannya..Ya Allah permudahkan urusan ku nanti

Perancangan balik kg kali ini akan diisi dengan menyambut kejayaan adik-adikku yang berjaya mengharumkan nama familyku..alhamdulillah segala marah,nasihat serta sanggup berkorban demi wang ringgit akhirnya mereka berjaya merealisasikan mereka...bersyukur sangat..kan best aku ada bersama mereka sekarang..mesti best dan dah lama membawa mereka berjalan-jalan

Ibunda dan ayahanda yang baru menyambut ulang tahun perkahwinan mereka yang ke-25 tahun selepas 2 hari dari tarikh kelahiranku membawa erti yang besar kerana semakin membesar usiaku semakin menghambpiri alam kematian..adakah aku telah bersedia??kawan-kawan semua macam mana??

Hari-hari aku berharap agar aku dapat melunaskan impian dan cita-cita hujung tahun ini...amin...semoga berjaya....kawan-kawan tolong doakan yer...amin

wallahua'alam

No comments:

Post a Comment