Wednesday, June 30, 2010

Bertemu Sahabat lama

Alahmdulillah semalam dapat gak bertemu sahabat lama yang sama-sama berjuang di Darul Falah suatu ketika dahulu. Sama-sama buat nakal dan sebagainya.Bak kata bebudak kat asrama member flee la..hehehe. Makin tinggi die skrg ni lalu sempat la masak dan menghidangkan makan malam dan menjemput die tido diteratak rumah ku. Dah buat bisnes rupanya. Sempat berkongsi dan bercerita mengenai bisnes dan berkaitan dengan masa depan.

Pelbagai cerita dan perkongsian yang diceritakan mengenai perjalanan kehidupan serta perubahan kepada dirinya yang memberikan sumber inspirasi. Konsep pembelajaran melalui pengalaman juga merupakan salah satu konsep yang tidak mudah dimiliki oleh setiap individu. Ia merupakan pengalaman yang nyata serta berlaku kepada peribadi manusia sendiri. Bagi manusia yang telah melaluinya ia merupakan perkara yang tidak mudah untuk dilupakan.

btw thanks akmal @ kemal yang sudi datang daripada UITM semata-mata nak mencari sahabat-sahabat lama yang sentiasa menjadi ingatan dan kenangan yang akan kekal abadi..thanks kemal..



berkepala botak memakai baju rumah sukan...heheh...akmal namanya...

No comments:

Post a Comment