Tuesday, September 1, 2009

Pertemuan singkat

aku tidak menyangka ramadhan ke 10 adalah pertemua paling singkat didalam sejarah bersama insan bernama kekasih yang ketika itu sedang bekerja. Sebelum ingin pulang kerumah aku mengambil masa 10 minit untuk bertemu dengannya. Masa itu aku macam tak percaya jer bila aku ajak dia bertemu seketika kerana ia adalah pertemuan terakhir sebelum ia melangkah ke arah pekerjaan kelak dan entah jumpa atau tidak selepas ini dan hanya berhubung dengan telefon bimbit sahaja selepas ini..aku harap apabila ia posting nanti ia akan beroleh kejayaan dan apa yang dia inginkan di dalam kehidupannya..insyallah

Adakah ini permulaan sebuah kehidupan??bersama insan bernama kekasih..kepada sesiapa yg menjadi pengunjung tetap blog dr.Cinta ( putra al-amin ) doakan semoga beroleh kejayaan di dalam mengejar cinta abadi dan hakiki...semoga sahabat berdoa untuk ana...amin ya rabbal alamin

wallahua'alam

No comments:

Post a Comment